Home Lansari Promotii Retail
Telefon: +40 232.230.377
Mobil: +40 722.647.112
E-mail: gmorder@roton.ro



Livrare & Returnare

Modalitati de livrare

Produsele Discomania se livreaza pe intreg teritoriul Romaniei, precum si in strainatate, in tarile membre Uniunii Europene.

Puteti opta pentru una din urmatoarele modalitati de livrare:

Pentru Romania:
- Posta Romana;
- servicii curierat rapid (GLS)

 
Termene de livrare

In functie de modalitatea de transport aleasa si de adresa de destinatie, durata livrarii va fi :

Servicii curierat rapid (GLS): intre 24 ore – 48 ore.

Posta Romana : intre 2-7 zile lucratoare.

Pentru serviciile de curierat rapid, livrarea se va face direct la domiciliul clientului, de luni-vineri, intre orele 9.00-18.00.

Pentru serviciile Posta Romana, veti primi in cutia postala un aviz de instiintare, cu care va veti prezenta la cel mai apropiat oficiu postal pentru a ridica comanda efectuata. Posta Romana livreaza in toate localitatile din Romania unde exista oficii postale.


Taxe de transport

Tarifele percepute pentru livrarea comenzii dumneavoastra sunt :

Pentru Romania

1. Livrare Posta Romana:

- pentru colet pana la 1.000 g: 15 LEI;
- pentru fiecare 1.000 g in plus: 2 LEI.

2. Curier rapid (GLS):

- baza colet  15 LEI;


Pentru comenzi mai mari de 100 lei, transportul coletului este gratuit.
Returnarea produselor

Daca din diverse motive sunteti nemultumit de produsul primit, il puteti returna in termen de 10 lucratoare de la data primirii produsului, conform legislatiei romanesti in vigoare : "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

Returnarea banilor se va face in termen de maxim 30 de zile de la data returnarii produselor, in contul dumneavoastra sau prin mandat postal. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original, inclusiv HOLOGRAMA atasata pe ambalajul produselor, precum si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Schimbarea produsului cu un alt produs. Daca nu sunteti multumiti de produsul ales puteti trimite produsul initial si va alegeti un alt produs de aceeasi suma, sau mai mare decat suma intiala, urmand sa platiti in acest caz diferenta. In toate situatiile costurile de returnare sunt suportate de client.

In cazul in care produsele prezinta defectiuni, este ajuns sa sesizati acest lucru la unul din telefoanele afisate in sectiunea de contact a site-ului, si produsul va va fi schimbat imediat, costurile de expediere fiind suportate in totalitate de catre S.C. Sincron S.R.L. singura conditie este sa expediati produsul defect pe adresa mentionata la sectiunea de contact al site-ului, si in acest caz costurile fiind suportate in totalitate de catre S.C. Sincron S.R.L..


Your IP Address is: 54.158.55.5